Kategoria „PR pro bono”, której partnerem jest ORLEN, to wyznacznik społecznego zaangażowania i odpo…


Kategoria „PR pro bono”, której partnerem jest ORLEN, to wyznacznik społecznego zaangażowania i odpowiedzialnego przywództwa.

Tegoroczni laureaci udowadniają, że działania pro bono to nie trend, tylko strategia, która inspiruje, wzmacnia wizerunek i przede wszystkim zmienia życie innych na lepsze❤️‍🔥

Oto oni 🙌

MSLGROUP za „Woda opadła, psy zostały – kampania pomocowa dla schronisk” otrzymuje Brązowy Spinacz🥉

Do Admind Branding & Communications za „Powitalnik 2.0 – przewodnik dla rodziców po diagnozie dziecka” trafia statuetka Srebrnego Spinacza🥈

Złotym Spinaczem zostaje nagrodzona Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę oraz K+Group za projekt „Dzieciństwo bez przemocy mocą na całe życie”🥇

Ogromne brawa dla wszystkich narodzonych!👏

#ZloteSpinacze2025 #ZFPR #BranżaPR #konkursPR #ZloteSpinacze




Żródło materiału: Stowarzyszenie MUDITA

0